Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Υποστήριξη Προσφύγων & Μεταναστών – Θεωρητικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις

Tο πρόγραμμα, θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.

Διάρκεια προγράμματος: 400 ώρες (3 μήνες)

Κόστος: 190€

Προαπαιτούμενες γνώσεις: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ

(οποιασδήποτε ειδικότητας)

  1. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ), Χειμερινού Εξαμήνου 2018β & Εαρινού Εξαμήνου 2019α» με Αρ. Πρωτ.: 5697/336/02-08-2018, σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες).

  2. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (π.χ. σε Φιλολόγους).

  3. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014.

  4. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 1 μόριο σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποδοχής και Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο και Ασυνόδευτων Ανηλίκων».

  5. Το σεμινάριο παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α' Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ. Πρωτ.:50988/23.06.2016.

  6. Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.

  7. Το σεμινάριο εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

  8. Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:

  • Να έχουν αποκτήσει γνώση των αρχών της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

  • Να πραγματοποιούν διδακτικούς σχεδιασμούς που να εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία και τους στόχους της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

  • Να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.

  • Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές μεθόδους προσέγγισης της διδασκαλίας σε Δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά και σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.

  • Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με βεβαίωση παρακολούθησης.

Θεματικές Ενότητες:

  • Βασικές έννοιες και αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

  • Η αξιοποίηση των Βιωματικών Συμμετοχικών Τεχνικών στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Υλοποίηση Βιωματικών Συμμετοχικών Τεχνικών σε Διαπολιτισμικές Τάξεις.

  • Συμβουλευτική Παρέμβαση σε Άτομα σε Διαφορετική Πολιτισμική Προέλευση.

  • Διαπολιτισμική Λογοτεχνία: Παιδαγωγικές Αρχές και Διδακτική Προσέγγιση.

  • Πολυπολιτισμικότητα και Θρησκευτική Αγωγή.

  • Πρακτικές εφαρμογές της Δίγλωσσης Εκπαίδευσης - Τυπολογία Διγλωσσίας - Αλληλεξάρτηση Γλωσσών - Εναλλαγή Κωδίκων: Θεωρητική και Ερευνητική Προσέγγιση.

  • Σχολική βία, εκφοβισμός και ετερότητα - Διαπολιτισμική Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων.

  • Στερεότυπα και προκαταλήψεις: Θεωρίες προέλευσης και Μέθοδοι Αντιμετώπισης.

  • H Εκπαίδευση της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης.

  • Βασικά Χαρακτηριστικά Διαπολιτισμικού Εκπαιδευτικού Υλικού.

  • Μοντέλα Διαχείρισης της Πολυπολιτισμικότητας στην Εκπαίδευση.

  • Η Μορφολογία, η Προφορά, η Γραφή, το Λεξιλόγιο και η Σημασιολογία της Νέας Ελληνικής.

  • Τεχνικές και Μέσα Διδασκαλίας στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση.

  • Εκπαιδευτική και Διαπολιτισμική Επάρκεια και Ετοιμότητα των Εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης.

  • Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας.

  • Η διδακτική σειρά «Ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα».

  • Διδακτικά Σενάρια και Σχέδια Δράσης με Διαπολιτισμικό Περιεχόμενο.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο πρόγραμμα κάντε κλικ εδώ!

 

Please reload

Some elements on this page did not load. Refresh your site & try again.