Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξέν

Tο πρόγραμμα, θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.

Διάρκεια προγράμματος: 400 ώρες (3 μήνες)

Κόστος: 190€

Προαπαιτούμενες γνώσεις: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ

(οποιασδήποτε ειδικότητας)

  1. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ), Χειμερινού Εξαμήνου 2018β & Εαρινού Εξαμήνου 2019α» με Αρ. Πρωτ.: 5697/336/02-08-2018, σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες).

  2. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα Διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας (π.χ. σε Φιλολόγους).

  3. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014, στην ειδικότητα των καθηγητών της Ελληνικής Γλώσσας (ΠΕ:02).

  4. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 1 μόριο σύμφωνα με την «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του Προγράμματος υποδοχής και φιλοξενίας αιτούντων άσυλο και ασυνόδευτων ανηλίκων».

  5. Το σεμινάριο παρέχει τα απαραίτητα εφόδια σε ανέργους εγγεγραμμένους στα Μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι επιθυμούν να απασχοληθούν σε δήμους και υπηρεσίες Α' Υποδοχής, Ασύλου και Προσφυγικών ροών σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 6/2016 με Αρ.Πρωτ.:50988/23.06.2016.

  6. Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, διερμηνείς κ.ά. που θέλουν να δουλέψουν σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.

  7. Το σεμινάριο εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:

  • Να έχουν αποκτήσει γνώση των σύγχρονων μεθόδων διδακτικής.

  • Να πραγματοποιούν διδακτικούς σχεδιασμούς που να εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία και τους στόχους της Διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας.

  • Να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.

  • Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές μεθόδους προσέγγισης της διδασκαλίας σε Δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά και σε Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο.

  • Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με τη βεβαίωση παρακολούθησης και την πιστοποίηση, Vocational training in Teaching Greek as a second or a Foreign Language

Θεματικές Ενότητες:

  • Θεωρητικές - Μεθοδολογικές Αρχές και Διδακτικές Εφαρμογές της Επικοινωνιακής Προσέγγισης της Γλώσσας.

  • Λειτουργική Χρήση της Γλώσσας: Ενδεικτικές Δραστηριότητες.

  • Γλωσσολογικές Θεωρίες και Εφαρμογές τους στη Διδακτική της Γλώσσας.

  • Η Διεπιστημονική Θεώρηση της Γλώσσας στη Σύγχρονη Διδακτική.

  • Η Παραγωγή Γραπτού Λόγου και η Επαναδιατύπωση Γραπτού Κειμένου.

  • Ιστορία και Εξέλιξη της Ελληνικής Γλώσσας.

  • Το Τρίπτυχο Γλώσσα-Κοινωνία-Επικοινωνία.

  • Μέθοδοι και Εφαρμογές Διδασκαλίας στη Διαπολιτισμική εκπαίδευση.

  • Το Εκπαιδευτικό Υλικό «Μιλώ και γράφω Ελληνικά».

  • Εκπαιδευτική και Διαπολιτισμική Επάρκεια και Ετοιμότητα των Εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης.

  • Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Διαπολιτισμικού Υλικού.

  • Πρόγραμμα «Παιδεία Ομογενών».

  • Γλωσσική διδασκαλία και ΤΠΕ.

  • Διγλωσσία - Κυρίαρχα Μοντέλα Δίγλωσσης Εκπαίδευσης.

  • Το Παραμύθι στη Διδακτική της Γλώσσας.

  • Η Ελληνική Γλώσσα ως Πρώτη, Δεύτερη, Ξένη: Προβληματισμοί και Διαπιστώσεις.

  • Η Αλληλεπίδραση Γλώσσας και Περιβάλλοντος.

  • Οι Στρατηγικές Εκμάθησης του Δεύτερου Κώδικα Επικοινωνίας και οι Τεχνικές Ανάπτυξής τους.

  • Η Διδασκαλία του Γλωσσικού Συστήματος: η Γραμματική και το Λεξιλόγιο.

  • Διαπιστωτικά κριτήρια ελληνομάθειας και το Ζήτημα της Αξιολόγησης.

  • Διδακτικά Σενάρια στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο πρόγραμμα κάντε κλικ εδώ!